Loke de ruwhaar

Al langere tijd heb ik interesse in de ruwharige Hollandse herder. 
En kwam er een pupje voor ik die mij enorm aansprak. Ik dacht, die wil ik graag. En zo zal Loke ons nieuwe pupje worden. 

Loke is geboren in Zwitserland 🇨🇭 en heet Aloha Kãkau Duchess Loke Lani. Gefokt door Iris Wyss. 
Tja de kerstman is z’n mutsje kwijt 😉
Tja de kerstman is z’n mutsje kwijt 😉
In oktober mocht ik eindelijk Loke ophalen. Wat een lieve en leuke pup. Het was toch lang wachten tot 15 weken zeg 😀.Ik begrijp nu ook dat wachten op je pup heel lang duurt. Het was voor mij 30jaar geleden dat ik een pup heb gekocht. Ik heb mijn pups altijd zelf gefokt. De reis vanuit Zwitserland verliep prima. Jut was mee gegaan ter ondersteuning voor Loke. 

1 januari 2024. 

Oud en Nieuw is voorbij. Loke is ondertussen 5 maanden jong wat een heerlijk ondeugend hondje is het toch. Carbid schieten en vuurwerk maakt haar niets uit, ook wende en Jut niet dus die geven haar een super voorbeeld. 
Het wordt stilletjes aan tijd om een te gaan kijken om naar een hondenschool te gaan. Maar niet teveel hoor. Laat Loke maar lekker alles in rust ontdekken. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Voor informatie kunt u contact opnemen met ons,

tel: 06 57350952 of via whats app 0657350952

Please give us a call ore use whats app #31 (0)6 57350952 

mail: pullenland@gmail.com

https://www.facebook.com/pullenland/

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.